Kampeerproblemen.....

9 augustus 2015 - Livingston, Verenigd Koninkrijk

Een dag met 3 gezichten vandaag.
Het heeft de hele nacht geregend, en de campsite, een soort natuurkampeerterrein was erg mat en modderig. Bij vertrek regende het nog steeds, maar niet al te hard meer. Het was wel grijs.
Door de zoektocht naar de camping gisteren was ik een beetje van de route af, maar dat leverde niet echt problemen op. Vanaf Aberfoyle zat ik nog duidelijk in het heuvelland. Sterker nog, nadat ik weer op de oorspronkelijke route zat kwam er nog een lange, moeilijke klim met tegenwind. Tot een hoogte van 350 m. Naar beneden moest ik in het begin zelfs meetrappen vanwege de wind. Na een bocht volgde gelukkig nog een lang stuk zonder wind.
Dat bracht me in Lennoxtown voor koffie. Daarna zat ik in het laagland en liep de route over jaagpaden langs oude kanalen. Lekker vlak en goed te rijden.
Ik kwam ook langs een grote scheepslift, de Falkirk Wheel. Heel indrukwekkend.
Ik had besloten in Linlithgow te kamperen, maar dat bleek een probleem. De camping was vol met reserveringen, en de volgende op 20 km bleek niet meer te bestaan. De volgende ligt 50 km verderop. Niet te bereiken na al 100 km gefietst te hebben.
Dus niet kamperen vannacht. Met de nodige moeite heb ik een hotel gevonden in Livingston, wel vrij duur maar het moet maar. En er is een restaurant, dus eten lukt ook.
Maar dit is niet leuk meer, 2 dagen op rij zoeken naar een camping. Ga straks de route voor morgen plannen, en denk ik de camping maar reserveren

1. Ma:
    10 augustus 2015
    Hallo Jelle,

Het zit je niet mweedeze vakantie. Regen, wind, een ferry die niet kan aanmeren en natte en volle campings. Maar gelukkig mook dagen met zon en mooie routes. Fijne vakantie verder

Ma